- Totaal aantal beoordelingen 1355 Geef uw mening
- Totaal score 9,4
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 98% afgelopen 12 maanden
Op maandag gebeld, op woensdag 4 nieuwe banden. Je wordt nog als klant behandeld en kordaat, snel en deskundig behandeld.
04-06-2026Goed
02-06-2026Afneembare trekhaak laten plaatsen. Zowel de auto brengen als ophalen ging soepel en met gepaste humor vrolijk te woord gestaan en uitleg gekregen over de afneembare trekhaak v.w.b. het plaatsen en eraf halen. Plezierig bedrijf en een aanrader voor wie op zoek is naar garagediensten.
02-06-2026Ze denken met je mee, helpen snel en perfecte service.
01-06-2026Klantvriendelijk, correct, kundig en snel.
30-05-2026Aardig en behulpzaam personeel
30-05-2026Vriendelijk personeel, en de koffie is ook goed.
29-05-2026Er is met mij meegedacht, flexibel gereageerd op verandering uitvoering. Vriendelijk geholpen.
28-05-2026Heel prettige ervaring. 2 banden laten vervangen. Goede uitleg.
22-05-2026De medewerkers zijn vriendelijk en komen hun afspraken na. De service is uitstekend. De wachtruimte modern en voorzien van warme dranken.
22-05-2026Heel klantgericht, denken met je mee, persoonlijk gericht en heel vriendelijk. top!
21-05-2026Uitstekende service! De garage had het probleem snel gevonden en wist het direct vakkundig te verhelpen. Geen onnodig gedoe of lange wachttijden, maar snel schakelen en duidelijk communiceren. Erg prettig om te merken dat er kennis van zaken is en dat er meteen wordt meegedacht. Zeer tevreden en zeker een aanrader!
21-05-2026Doen zelfs meer dan je zelf verwacht en zij dit niet te ingewikkeld taken kost het je ook NIETS
21-05-2026Betrouwbaar, eerlijk en supervriendelijk personeel. Gewoon een hele fijne garage. Wij voelen ons er 'thuis'.
20-05-2026Auto gebracht voor een trekhaak. Veel eerder dan gedacht klaar. Werd daarna goed uitgelegd over de werking. Dus prima allemaal.
20-05-2026Erg goed en vriendelijk. Heb al bij verschillende mensen aanbevolen
19-05-2026Niets dan positiefs te melden over de service van de Bossche Banden Service. Snelle service, prettige communicatie, persoonlijke benadering, super resultaat. Niet alleen voor banden maar ook allerhande andere diensten. Al vele jaren klant.
14-05-2026Snel, efficient, vriendelijk. Goede wachtruimte, krantje, koffie. En als het even kan, helpen ze tussendoor.
13-05-2026Duidelijk in afspraak, staan voor je klaar! Vriendelijk en behulpzaam!
09-05-2026Je wordt prima op de hoogte gehouden en ze communiceren alles van te voren.
07-05-2026Ze zijn goed en zeer correct.
07-05-2026Al jaren kom ik hier, goede service, altijd even vriendelijk, duidelijk antwoord op al mijn vragen.
02-05-2026Erg fijn bedrijf met vakkundige, vriendelijke mensen.
02-05-2026Medewerkers staan altijd klaar en denken mee met je.
01-05-2026